Kalite Politikamız

Akmercan Şirketler Grubu, son yıllarda gösterdiği büyümeden kaynaklanan ihtiyaçlarının karşılanması ve hizmet kalitesinin daha üst seviyelere taşınması hedefine yönelik olarak şirket merkezini 2010 yılında Akmercan Plaza’ya taşımıştır.

Kurumsal gelişim ve değişim için start veren Akmercan, bünyesinde istihdam ettiği personelin yeterli bilgi, birikim ve eğitime sahip olmaları yönünde 100 kişilik eğitim salonu, toplantı salonları, kütüphane odası, bilgi işlem odası ve çağdaş eğitim ekipmanları ile donatan Akmercan hizmet içi eğitime gereken önemi vermektedir.

Akmercan bu başlık altında periyodik olarak beyaz yakalı personeline mesleki gelişim eğitimleri, mavi yakalı personeline ise mesleki yeterlilik eğitimleri sunmakta olup bu eğitimleri ilgili sertigfikalar ile sonuçlandırmaktadır.

Akmercan altyapı ve belgelendirmeleri, ülkemizdeki ilgili tüm mevzuat doğrultusunda günün gerekli ve faydalı değişikliklerine uygun olarak güncellenmektedir. TS 13354, TS 12524, TS 12257, TS 12652, TS 13111, ISO 9001:2008 ISO 14001:2004, TÜRSAB, K1 ve B2 Akmercan Şirketler Grubu’nun sahip olduğu belgelerden bazılarıdır.

Çalışanlarına yönelik olarak belirli plan ve programlar dahilinde sosyal aktivitelere de gereken önemi veren Akmercan, büyüme ve gelişmeyi hedefleyen geleceğe yönelik hedefleri yanında personel mutluluk ve verimini de ön planda tutmaktadır.

Tüm hizmet ve üretim faaliyetlerinde teknik emniyet, iş güvenliği ve çevreye olan duyarlılığı son derece titizlikle işleyen Akmercan Şirketler Grubu emin adımlarla yoluna devam edecektir.

Kalite Belgelerimiz
  • Kalite Belgelesi
  • Kalite Belgelesi
  • Kalite Belgelesi
  • Kalite Belgelesi
  • Kalite Belgelesi
  • Kalite Belgelesi
  • Kalite Belgelesi
  • Kalite Belgelesi
  • Kalite Belgelesi
  • Kalite Belgelesi
  • Kalite Belgelesi
  • Kalite Belgelesi
  • Kalite Belgelesi
  • Kalite Belgelesi
  • Kalite Belgelesi
  • Kalite Belgelesi